מודעת השתתפות בצער או בשמה השני מודעת ניחום אבלים היא מודעה תחת קטגוריית מודעות אבל אותה מפרסמים מוקירי זכרו של המנוח על מנת להביע אבלות והשתתפות בצער המשפחה על מנת להוקיר את זכרו של המנוח.
במודעת השתתפות בצער קיימת יראת כבוד המאפשרת לכל אחד להביע תנחומים למשפחת המנוח.
מקומות עבודה וגופים רבים נהוג לפרסם מודעות אבל בעת פטירתו של עובד, ומודעות השתתפות בצערו של עובד שנפטר לו קרוב או בן משפחה.
בעת פרסום מודעה מסוג מודעת אבל כמו מודעת השתתפות בצער יש להקפיד על העיצוב המקובל בעת פרסום מודעה מסוג זה, על מודעת השתתפות בצער להיות ממוסגרת במסגרת שחורה מלבנית וכתובה באותיות מודגשות.
כיום ניתן למצוא את מודעת השתתפות בצער באינטרנט, באתרים ובפורטלים המיועדים לשם כך ובעיתונים היומיים שכולנו מכירים.


פרסום מודעת השתתפות בצער בעיתונים היומיים 

מודעת השתתפות בצער היא כלי עבור האדם או החברה המפרסמת לחלוק כבוד אחרון למנוח ולהביע הזדהות והשתתפות בצער המשפחה.
הדרך הנהוגה והמקובלת ביותר לשם פרסום מודעות אבל והשתתפות בצער היא פרסום אותן המודעות בעיתונות הכתובה.
בכל עיתון קיים מדור אבל המכיל בתוכו את כלל מודעות האבל על כל סוגיהן ומאפשר לקרובים ולבני המשפחה פלטפורמה להפצת מודעת האבל בכדי לחלוק כבוד למנוח בפני כמה שיותר אנשים ולהפיץ את הבשורה עקב פטירתו.
פרסום המודעה בעיתון מהווה פתרון מצויין לבני משפחה מבוגרים ולכל האוכלוסייה שמעדיפה את הדרך המסורתית ופחות מתחברת לעידן הטכנולוגי.
כיום לכל עיתון יומי יש מאות אלפי מנויים ועוד כמה מאות אלפים הקוראים את העיתון אך אינם מנויים.
בנוסף ניתן לראות שלמרות המעבר לשימוש באמצעים טכנולוגיים חברות מסחריות, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות עדיין בוחרים לפרסם מודעות בעיתונות הכתובה.
יתרון נוסף שיש לעיתונות הכתובה הוא מיקוד, ניתן לפרסם את מודעת האבל במקומון ובכך להגיע לאנשים ספציפיים שחיו בסביבת המנוח ובדרך זו גם במוספים רלוונטיים, לדוגמא אם המנוח היה שחקן מוכר ניתן לפרסם את מודעת ההשתתפות בצער במדור התרבות של העיתון.

 

פרסום מודעת השתתפות בצער באינטרנט 

המטרה העיקרית שלשמה מפרסמים את מודעות האבל וההשתפות בצער בפלטפורמות השונות היא בכדי להפיץ את הבשורה ולחלוק למנוח ולמשפחתו כבוד בקרב כמה שיותר אנשים.
נכון להיום לאינטרנט יש כ- 3 מיליארד משתמשים ברחבי העולם ולכן נחשב האינטרנט למוקד המידע ושיתוף הנתונים הגדול בעולם.
העידן הטכנולוגי גרם ללא מעט אנשים לזנוח את השימוש בעיתונות הכתובה ולעבור להפצה נרחבת יותר באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים שיכולים להביא את המודעה לחשיפה גדולה בהרבה מזו שתקבל בעיתון.פלטפורמה נוספת שהאינטרנט מספק לנו על מנת לשתף את מודעות ההשתתפות בצער לכמות גדולה של אנשים היא הרשתות החברתיות.
ניתן לחלוק כבוד למנוח ולהנציח אותו על ידי פרסום מודעת ההשתתפות בצער בקבוצות פייסבוק, אתרי אינטרנט ובלוגים שהתכנים שלהם מזוהים עם המנוח, בנוסף החברה יכולה לפרסם את מודעת ההשתתפות בצער בפרופיל האישי או העסקי בכל רשת חברתית ואף באתר האינטרנט שלה.

קבלו הצעה משתלמת לפרסום מודעת אבל בעיתון

אחנו משתפים פעולה עם מרבית העיתונים בישראל לפרסום מודעות אבל בעיתון.
בנוסף לפרסם באתר ניתן לפרסם דרכנו מודעות אבל בעיתונים היומיים בישראל:

ידיעות אחרונות / הארץ / מעריב / ישראל היום / גלובס / כלכליסט / דה מרקר / גרוזלם פוסט / הארלד טריביון

לקבלת הצעת מחיר משתלמת שלחו וואטסאפ או חייגו אלינו