מוות או פטירה של בן משפחה או חבר קרוב הוא אחד מהרגעים הקשים והמצערים בחייו של אדם.
בנוסף להתמודדות עם הצער והכאב, על בני המשפחה להתמודד גם עם כל הסידורים הנלווים לקראת קיום טקס הלוויה.
מודעת האבל היא אחד המנהגים המקובלים עם פטירת אדם קרוב ומטרתה לעדכן את המשפחה, החברים והמכרים על מועד הלוויה על מנת שיוכלו להגיע לנחם את בני המשפחה האבלים ולחלוק כבוד אחרון למנוח.
בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים ניתן להגיע אל האנשים הרלוונטיים בצורה יעילה ופשוטה יותר באמצעות פרסום מודעה באינטרנט.

קהל היעד – יתרונות האינטרנט

פניה לכמה שיותר אנשים

במידה ובוחרים לשתף את מודעות האבל עם כמות גדולה של אנשים ובמטרה לאתר את כלל הקרובים שרוצים להיות נוכחים בטקס הלוויה השימוש באינטרנט הוא אידיאלי.
נכון לשנת 2016 מעריכים כי יש מעל ל – 3.3 מיליארד משתמשי אינטרנט בעולם, שהם 47% מכלל האוכלוסייה העולמית.
האינטרנט נחשב למוקד שיתוף המידע הגדול בעולם ונחשפים לתכניו כמות בלתי מבוטלת של אנשים, יותר מבכל עיתון.

פניה ממוקדת לקהל מצומצם

עוד יתרון בולט של האינטרנט הוא השימוש ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד) שהופך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות.
במידה ובני המשפחה מעדיפים להזמין להלוויה רק בני משפחה וחברים קרובים של המנוח ניתן לפרסם את המודעה דרך פרופיל הפייסבוק לצורך העניין של המנוח או של אחד מבני משפחתו.
בנוסף ניתן לפרסם את המודעה בקבוצות בהם היה חבר המנוח על מנת לאתר קרובים נוספים.

הירשמו כמנויים
הודיעו לי על
0 Comments
משוב פנימי
צפו בכל התנחומים