המעמד של פרסום מודעת אבל הוא אף פעם לא פשוט משום שהוא בהכרח מסמל סיטואציה קשה של פטירה של אדם אהוב והצורך להודיע על דבר הפטירה לקרובים לו ולציבור הרחב. לכן חשוב למצוא את הפתרונות שיקלו על המצב המורכב הזה, כמו למשל מודעת אבל באינטרנט. למודעת אבל כזו יש הרבה יתרונות על-פני שיטות מיושנות יותר הדפסות מודעות אבל והיא יכולה להיות הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פרסום המודעה ולהמשיך הלאה לטיפול בהסדרי הלוויה, השבעה וכדומה.

היתרונות של פרסום מודעת אבל באינטרנט

  • יש לכם אפשרות להדפיס מודעת אבל חינם. אם פעם מי שרצה להדפיס מודעת אבל היה צריך לשלם לבית דפוס עבור זאת, הרי שכיום כל אחד יכול להדפיס מודעת אבל חינם. החיסכון בעלויות על מודעת אבל מאפשר לכם להקצות משאבים כספיים לתשלום על היבטים אחרים הקשורים להיפרדות מהיקרים לכם, כמו השבעה, המצבה וכדומה.
  • תוכלו לקבל ללא עלות מערכת שתאפשר יצירת מודעת אבל חינם לתלייה ותחסכו מאות שקלים בהפקתה בבתי דפוס וזמן יקר בשעות קשות.
  • מודעת אבל באינטרנט נחשפת להמון אנשים בו זמנית. גם מודעת אבל בעיתון מגיעה להרבה אנשים, אך אין מה להשוות לתפוצה של מודעות אבל מקוונות שבלחיצת כפתור אחת יכולה להגיע לכל אלו שחשוב לכם שידעו על הפטירה, מועד הלוויה ומיקום השבעה.
  • כל אחד יכול לפרסם מודעת אבל באינטרנט, בקלות ומבלי לקום מהכיסא. ההתמודדות עם הפטירה היא גם ככה קשה ומאתגרת ואם מוסיפים לכך התעסקות עם מודעת אבל, המצב נהיה אפילו עוד יותר מאתגר. מודעת אבל חינם דרך האינטרנט מאפשרת לכם להתעסק עם הנושא כמה שפחות ולהתפנות לשאר התהליך.
  • מודעת אבל באינטרנט יוצרים תוך כמה שניות, בפורמט מוכן מראש. זאת לעומת מודעת אבל המודפסת בבית דפוס ודורשת המתנה לזמינות העובדים והמכשור לייצור כמות גדולה של מודעות אבל. כך שאם חשוב לכם לחשוף את המודעה לכמה שיותר אנשים וכמה שיותר מהר, מודעת אבל באינטרנט היא הפתרון עבורכם.

מי בדרך כלל מפרסם מודעת אבל באינטרנט?

בדרך כלל, מי שמשתמש בשירות של מודעת אבל חינם הם בני משפחה שרוצים להודיע לבני משפחה אחרים על הפטירה ותוך כדי כך לכבד את זכר יקיריהם. במקרים אחרים, מי שמפרסם מודעת אבל באינטרנט הם מקומות עבודה החווים מוות של אחד העובדים או המנהלים. במקרים בהם מדובר באישיות פוליטית או דמות ציבורית בכירה, מודעת אבל באינטרנט מתפרסמת בשם מדינת ישראל, משרד ראש הממשלה או משרד ממשלתי אחר או הארגון בו היה חבר הנפטר.

קבלו הצעה משתלמת לפרסום מודעת אבל בעיתון

אחנו משתפים פעולה עם מרבית העיתונים בישראל לפרסום מודעות אבל בעיתון.
בנוסף לפרסם באתר ניתן לפרסם דרכנו מודעות אבל בעיתונים היומיים בישראל:

ידיעות אחרונות / הארץ / מעריב / ישראל היום / גלובס / כלכליסט / דה מרקר / גרוזלם פוסט / הארלד טריביון

לקבלת הצעת מחיר משתלמת שלחו וואטסאפ או חייגו אלינו